dimecres, 13 de juny del 2007

Croacia, Turquia, Creta...???

D’aqui a pocs dies marxarem de vacances. Encara no sabem on anirem. Ho decidirem a l’ultim moment depenent dels viatges que trobem al “sista minuten” Ultim minut.
Hi ha diversos destins que ens agraden: Croacia, Turquia, Malta, Creta... Potser sona com una tonteria però ens és bastant indiferent el lloc. Només volem banys de mar, platja, coses interessants per visitar i si és un pais on no hem estat abans, doncs millor. El més important és que desconectem durant uns dies fent coses completament diferents del nostre dia a dia.
A la tornada encara tindrem molts dies de vacances i ens dedicarem a descobrir llocs de Suècia ( no massa lluny de la nostra zona) que encara no coneixem. Tinc molta curiositat pel Glasriket ( el regne del vidre) amb pobles i ciutats famosos per les seves creacions artistiques en cristall i vidre, alguns d’ells han originat marques conegudes com Emmaboda, Kostaboda...Orefors. Tambe el Castell de Kalmar, ciutat històrica de Suècia, la illa d’Öland a la que no cal arribar amb vaixell perque té un pont que la comunica amb la terra ferma, que diuen té un paisatge realment especial i bé altres cosetes que segur tindrem temps de visitar. No teniu ganes de venir?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Teresa: soc el pare de l'Anna la que escriu el blog de "Viure a Estocolm". Avui he entrat a la teva plana per primera vegada i m'ha encantat com reflexes tambè la realitat sueca.
El teu blog està colocat junt als meus preferits i, de pas que llegeixo el de l'Anna llegiré el teu cada dia.
Salutacions

Teresa ha dit...

Moltíssimes gràcies! Quin honor! Jo estic encantada de tenir un lector més!

Daniel Marcos ha dit...

Bona nit!

Jo... bueno... quería escribir en catalán... pero me he quedado en el Jo.
En fin, me encantaría irme de vacaciones por ahí pero bueno, ya tengo plan para este verano, me voy a Cambridge tres semanas con mi novia a hacer un curso de estos de Total Immersion, conviviendo con una familia de allí.

Salutacions!!