dimarts, 6 de març del 2007

Excessos II




Però no us ho perdeu, la cosa no s´acaba amb l´alcohol. Aquesta mena d’ excés incontrolat també passa amb el cafè. Aqui no beuen una tassa de cafè, aqui es beuen una palangana de cafè cada hora, i tot i que és més líquid que un cafè de bar a Catalunya, té la mateixa quantitat de cafeïna o més. El meu home (suec) pren , sense exagerar un litre de cafe al día, sino més. I es queda tan panxo. Dorm millor que jo. M’explicava l´altre dia que deu estar immunitzat que la seva mare prenia la mateixa quantitat de cafè quan estaba embarassada d’ell i que això li debia provocar aquesta dependència i que comencés a prendre cafè a l´edat de nou o deu anys i tan tranquil.
I jo que em desperto a mitja nit amb els ulls com plats si em prenc una cafè després de les cuatre de la tarda.