dijous, 20 de desembre del 2007

So long, Farewell, Aufierdersen, Goodbye!

El Tomte s’ha avançat i m’ha dut un regal estupendo. No només he aprovat el suec B, sino que a sobre m’han posat la nota mes alta un Mycket Väl Godkänd, que vé a ser el nostre excel.lent. Que contenta estic!!! Ja tinc un cosa menys amb la que pensar. Ara ja puc començar a concentrar-me en el curs que començaré al Gener. Però què dic! No, no, no, ara disfrutaré de les meves vacances de Nadal, m’en vaig a Catalunya aquest cap de setmana, a passar uns quants dies. Després quan torni ja tindré temps d’estudiar espanyol. Potser no ho havia comentat però per donar classes d’espanyol, no n’hi ha prou amb ser nadiu i llicenciat i tenir estudis de pedagogia, cal haver estudiat o bé filologia hispànica o bé espanyol a una universitat sueca amb un mínim de 20 punts universitaris, que no tinc ni la més remota idea de a què equivalen en el nostre sistema universitari català... Potser son crèdits? Jo és que com que sóc de la prehistoria quan vaig acabar la carrera encara no havien començat amb aquest termes tant moderns.
O sigui que estudiaré espanyol a distància... a Suècia, té pebrots la cosa oi? No seria més lògic estudiar espanyol a Salamanca, per exemple? El que no sé és si aquests estudis d’espanyol poden ser convalidats a Espanya... Bé és igual, ara mateix no tinc plans d’anar a viure a Espanya.
El Nadal és molt a prop i fa un munt de dies que es nota al carrer i a la feina aquesta sensació de que s’acaba el món, que la gent té cinquanta mil encarrecs per fer, cinquanta mil regals per comprar, i moltes ganes de que arribin (els qui en tenim) unes vacances hivernals que es necessiten més que mai. La vida recomença el dia 7 de gener. Però abans de que acabi l’any jo tornaré a passar per aquí. Ara, gent del meu cor, m’en vaig a fer les maletes.
Bon Nadal!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats pel Mycket Väl!


B

Anònim ha dit...

Felicitats pel Mycket Väl Godkänd!!! si no ens veiem BON NADAL i FELIÇ 2008 i sobretot continua escrivint aquest blog tant interessant que segueixo i llegeixo amb molt interès i que també recomano amb molt orgull de que sigui la meva cosina la seva autora!!

... ha dit...

Mycket bra Teresa!!! Jo vaig venir aquí a Suècia amb un curset intesiu de suec fet a Barcelona i amb moltes ganes de fer-ne més aquí i aprendre'n molt i molt però al final m'han posat tantes pegues per fer cursos i n'ofereixen tan pocs que se m'han passat les ganes.... Pitjor per ells :P
Bon Nadal per tu i per tots els teus... igual ens veiem per allà baix, nosaltres baixem diumenge :)

Kuroi Neko ha dit...

L'enhorabona per haver tret tan bona nota!

Et desitjo un molt bon nadal i començament d'any!!

LasVegas ha dit...

Bona nit!!

Teresa, jo estudio filologia anglesa i se que quan acabi podre (si no passa res i tinc la sufiencient paciència) donar classes a instituts, però per poder donar clases a escoles de primària es necesita fer un curs (potser és un titulet, ara no m'enrecordo)


Bon Nadal i feliç any!

un petó

Anònim ha dit...

Hola, conec la teva web perquè vaig al club escandinau i mh'o van comentar allà.
Felicitats per l'examen!!
Estic vivint a Catalunya però el Febrer començo feina a Suècia (ens mudem amb la meva dona que és Sueca) i a l'entrevista de feina, quan vaig comentar que la meva Enginyeria és de 5 anys, em van apuntar 220 punts, però aquí són uns 300 i molts crèdits, així que 20 punts té pinta de ser bastant...

BOnes festes!

Nottinghill ha dit...

Felicitats pel titol i la nota!!!.

Torna aviat a escriure!!!